Salt la conținutul principal
Pagina principală a Centrului de asistență Royal Casino
  • Trimitere solicitare
  • Autentificare
  • Autentificare
  • Trimitere solicitare
  1. Royal Casino
  2. Situatii Tehnice
  3. Situatii tehnice

Situatii tehnice

  • Care este dimensiunea maximă a fișierelor care pot fi încărcate?
  • Primesc un mesaj precum că accesul la site este restricționat. Ce este de făcut?
  • Am fost deconectat în timpul sesiunii de joc, iar jocul nu a fost reluat.
  • Ce se întâmplă cu pariul în cazul unei erori?
  • Am câștigat o rundă, însă nu s-a creditat în balanța contului.
  • Primesc un mesaj despre câștiguri/pierderi însă aceste sume nu se regăsesc în balanța contului. De ce?
  • De ce nu am primit codul de verificare prin SMS/e-mail?
  • Ce pot să fac dacă am avut o eroare de natură tehnică în timpul sesiunii de joc?
  • Am avut o eroare in timpul unei sesiuni de joc la Casino Live, ce pot face?
  • De ce trebuie să șterg memoria Cache și Cookies?
Royal Casino
Susținut de Zendesk