Salt la conținutul principal
Pagina principală a Centrului de asistență Royal Casino
  • Trimitere solicitare
  • Autentificare
  • Autentificare
  • Trimitere solicitare
  1. Royal Casino
  2. Tranzacții
  3. Retragere

Retragere

  • Cum pot avea retrageri mai rapide?
  • Mi s-a solicitat un card bancar pe care nu îl mai dețin. Ce pot face în această situație?
  • De ce mi s-au cerut documente suplimentare în vederea retragerii?
  • Am solicitat retragerea pe cardul greșit. Cum îl pot schimba?
  • Pot anula retragerea solicitată?
  • Unde pot verifica statusul și istoricul tranzacțiilor de retragere?
  • Pot efectua o retragere dacă nu am validat contul?
  • În cât timp se procesează o retragere?
  • Care sunt metodele de retragere disponibile?
  • Cât durează să primesc banii după confirmarea retragerii?
  • Cum pot obține un extras de cont pentru un card Revolut?
  • Am o retragere cu statusul "Eroare". Ce trebuie să fac?
Royal Casino
Susținut de Zendesk